قیمت محصول :     5000 تومان
  افزودن به سبد خرید

سبد خرید

  • سبد خریدتان خالی است.

ارزشيابی انواع هتلها

بازدیدها: 0

این فایل در قالب ورد WORD در ۵ صفحه تهیه و تظیم و در آن به ارزشيابی انواع هتلها پرداخته است.

در بخش استاندارد کیفیت خدمات گردشگری مهمانخانه های کشور از این مجموعه با حداقل شرایط استاندارد کیفیت خدمات در هتل ها آشنا می شوید:
این شرایط بر مبنای نیازها و انتظارات مشتریان تنظیم شده است. استانداردهای آورده شده در این مجموعه بطور کلی ، حد انتظار در هر سطح از درجه را مشخص می سازد اما خدمات موجود در هتل ها و سطح کیفی آنها منحصر به این استاندارد ها نیست و این گونه واحد ها میتوانند استاندارد کیفیت خدمات خود را فراتر از این استاندارد ها تعیین نمایند.حداقل شرایط لازم برای درجه بندی یک هتل در یکی از سطح درجات، دارا بودن سطحی از خدمات و تسهیلات است که می بایست در آن واحد به میهمانان عرضه شود هتل ها در این دستورالعمل در پنج سطح زیر درجه بندی میشوند.
یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره، پنج ستاره
حداقل شرایط لازم برای هریک از هتل ها در پایین ترین سطح که یک ستاره خواهد بود در زیر آورده شده است.
• رعایت حداقل سطح کیفی در قسمت های مختلف واحد
• یک هتل معمولاً حداقل ۸ اتاق خواب دارد
• ۷۵% اتاق خواب ها با حمام یا تسهیلات خصوصی هستند.
• وجود محلی برای صبحانه خوری که متناسب با ظرفیت هتل طراحی شده باشد.
• وجود سیستم سرمایش و گرمایش قابل کنترل در اتاق خوابها.

قبل از خرید: توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
بعد از خرید: تنها راه پشتیبانی محصولات سیستم تیکت می باشد .
بعد از خرید: از پنل کاربری محصول خود را دریافت نمایید . برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .

افزودن به سبد خرید
0