قیمت محصول :     13000 تومان
  افزودن به سبد خرید

سبد خرید

  • سبد خریدتان خالی است.

اصول و مباني روانشناسي محيط در معماري و شهرسازي

بازدیدها: 1

این فایل در قالب پاورپوینت PowerPoint در ۲۶ اسلاید تهیه و تظیم و در آن به اصول و مباني روانشناسي محيط در معماري و شهرسازي پرداخته است
محیط چیست؟
سه مرحله شامل:
شناخت محیط
ادراک محیط
بیان محیط
انسان همواره در تعامل با محیطی است که خود جزئی از آن به شمارمی رود و ازآنجا که یک رفتار اجتماعی درخلاء رخ نمیدهد و نیازمند بستری برای روی دادن است؛ بنابراین رابطه انسان ومحیط بصورت یک رابطه رفت و برگشتی و تعاملی مورد نظراست
۱-محیط طبیعی
مانند خاک، هوا، نور و … که انسنای و رفتار وی را تحت تاثیر قرار می دهند و به وسیله انسان دگرگون می شود.
۲-محیط اجتماعی
که موضوع بحث روانشناسی اجتماعی است
۳-محیط فرهنگی
که شامل کتاب ها، قوانین ، بناها و .. می شود. محیط فرهنگی به وسیله انسان ایجاد شده و تاریخ را منعکس می کند.
نظریه جبری گری محیطی
امکان گرایی محیطی
احتمال گرایی محیطی

قبل از خرید: توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
بعد از خرید: تنها راه پشتیبانی محصولات سیستم تیکت می باشد .
بعد از خرید: از پنل کاربری محصول خود را دریافت نمایید . برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .

افزودن به سبد خرید
0