قیمت محصول :     16000 تومان
  افزودن به سبد خرید

سبد خرید

  • سبد خریدتان خالی است.

تکنیکهای برنامه ریزی گردشگری

بازدیدها: 1

این فایل در قالب پاورپوینت PowerPoint در ۳۲ اسلاید و تهیه و تظیم و در آن به تکنیکهای برنامه ریزی گردشگری پرداخته است.
کشور ایران به لحاظ ویژگی های تاریخی ،فرهنگی و هنری از زمینه ممتازی در فعالیتهای گردشگری برخوردار است.ولی در فعالیتهای بین المللی گردشگری جایگاه فوق العاده ناچیزی داشته است و حاشیه نشین بازار بین المللی است.
در ۲۰ سال گذشته ،پس از اتمام جنگ تحمیلی فعالیتهای گردشگری در سطحی برابر و پایین تر از سال ۱۳۴۸ قرار گرفت،در برنامه های اول و دوم توسعه زمینه هایی برای پیشرفت گردشگری فراهم گشت ولی سهم آن از سطح بسیار نازلی در سطح جهانی برخوردار است به طوری که ایران در سال ۱۹۹۷ از لحاط تعداد گردشگر همسطح با کشور مالدیو(با ۲۵۰هزار نفر جمعیت)قرار دارد(۰٫۰۵ درصد ارز گردشگری جهان).
در پیرامون گردشگری و برنامه ریزی آن از گذشته تا اکنون مطالعات بسیاری توسط پژوهشگران و محققان صورت پذیرفته است. به گونه ای که از دهه ۱۹۳۰ به بعد گردشگری و تفریح سوژه تحقیقات جغرافیایی انگلو ساکسون و آمریکا بوده است.طی دهه ۱۹۶۰ میلادی بازبینی های تأثیرگذاری در مورد جغرافیای گردشگری و تفریح انجام گرفته و جغرافیای گردشگری درکمک های اساسی به توسعه محیطی در علوم منطقه ای مطرح گردید(Hall and Page,2002:6).

برخی از مهمترین مدل های توسعه گردشگری در فرآیند برنامه ریزی گردشگری عبارتند از:
مدل جاذبه
مدل باتلر
مدل تکامل فضایی
مدل محاسبه تمایل به سفر و فراوانی ان
مدل نمایش فضایی متغیرهای مثبت و منفی موثر بر حرکتهای گردشگری
مدل سلسله مراتب چرخشی سفر
مدل مراحل مختلف فرآیند برنامه ریزی اساسی در توسعه گردشگری

قبل از خرید: توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
بعد از خرید: تنها راه پشتیبانی محصولات سیستم تیکت می باشد .
بعد از خرید: از پنل کاربری محصول خود را دریافت نمایید . برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .

افزودن به سبد خرید
0