قیمت محصول :     50000 تومان
  افزودن به سبد خرید

سبد خرید

  • سبد خریدتان خالی است.

رساله خانه کودک با رویکرد روان شناختی

بازدیدها: 0

این فایل در قالب ورد WORD در ۱۰۰ صفحه تهیه و تظیم و شامل:

فهرست صفحه
آشنایی با مساله(پروپوزال) ۱۱
الف) ضرورت واهمیت موضوع ۱۳-۱۲
ب) طرح مسئله ۱۵-۱۴
ج) اهداف ۱۵
د) مبانی نظری عام طرح ۱۶-۱۵
ه) منابع
فصل اول: مطالعات پايه و زمينه ۱۸
۱-۱) بخش اول (پایه ): ۱۸
۱-۱-۱)تعريف كودك ۱۸
۱-۱-۱) شناخت کودک از دیدگاه روانشناسی ۲۲-۱۸
۱-۱-۲)تعريف رشد ۲۳
۱-۱-۲-۱)مراحل رشد کودک ۲۳
۱-۱-۲-۲)خصوصیات کودک ۳ ساله ۲۶-۲۳
۱-۱-۲-۳)خصوصیات کودک ۵-۴ ساله: ۲۷-۲۶
۱-۱-۲-۴)خصوصیات کودک ۶ ساله: ۲۹-۲۷
۱-۱-۳) کاردانی کودک: ۳۰-۲۹
۱-۱-۴) کودک و بازی: ۳۱
۱-۱-۴-۱) تاریخچه بازی ۳۱

۱-۱-۴-۲) تعریف بازی ۳۲-۳۱
۱-۱-۴-۳) اهمیت بازی: ۳۳-۳۲
بازي از نظر پيازه ۳۴ ۱-۱-۴-۴)
۱-۱-۴-۵)عوامل مؤثر در بازی ۳۸-۳۴
۱-۱-۴-۶)اموزش از طریق بازی : ۳۸
۱-۱-۴-۷)انواع بازی: ۳۹-۳۸
۱-۱-۵)نقش بازی در اموزش ۴۰-۳۹
۱-۱-۵-۱)نقش بازي دررشد ۴۱
۱-۱-۵-۲)بازی های اموزشی: ۴۱
۱-۱-۵-۳)بازی های جسمانی یا بدنی : ۴۳-۴۲
۱-۱-۵-)۴بازی های نمایشی: ۳ ۴
۱-۱-۵-۵)بازی های سرگرم کننده: ۴۴-۴۳
۱-۱-۶)ارزش اجتماعی بازی ۴۵-۴۴
۱-۱-۶-۱)نقش همبازی ها در رشدكودك ۴۶-۴۵
۱-۱-۷) فضای بازی: ۵۱-۴۷
۱-۱-۸)هنركودك ۵۲
۱-۱-۸-۱)نقاشي كودكان ۵۵-۵۳
۱-۱-۸-۲)كودك و موسيقي ۵۶-۵۵
۱-۲) بخش دوم: مطالعات زمینه: ۵۷
۱-۲-۱) شناخت تکنولوژی اموزشی ۵۷
۱-۲-۱-۱)نظری گذرا براموزش پیش از دبستان درجهان ايران و امروز ۵۹-۵۷
۱-۲-۱-۲)ماهیت و کیفیت یک خانه خوب برای کودکان: ۶۰-۵۹
۱-۲-۱-۲)تاریخ ظهور مهد کودک ۶۲-۶۰
۱-۲-۱-۳)تاریخچه شکل گیری مراکز پیش دبستان ۶۳-۶۲
۱-۲-۱-۴)اهداف آموزش و پرورش پيش دبستاني ۶۶-۶۴
۱-۲-۲)مباني اجراي برنامه آموزش پيش دبستاني ۶۷-۶۶
۱-۲—۲-۱)برنامه ها و تجهيزات مراکز پيش دبستاني ۶۸-۶۷
۱-۲-۲-۲)بازيهاي کودکان پيش دبستاني ۶۹
۱-۲-۲-۳)سازمان اجتماعي كلاس ۷۰-۶۹
۱-۲-۲-۴)سازماندهی محیط فیزیکی ۷۲-۷۱
فصل دوم: مطالعات تكميلي و تطبيقي ۷۳
۱-۱)بخش اول (تکمیلی): ۷۳
۱-۱-۱) نقش معماری در پرورش فکری کودکان: ۷۴-۷۳
۱-۱-۲)فضاي معماري: ۷۴
۱-۱-۳)کودک ، معماری و فضا ۷۷-۷۵
۱-۱-۴)احکام کالبدی در مورد طراحی برای کودکان ۸۴-۷۶
۱-۱-۵)جلوه های خارجی مهد کودک ۸۶-۸۴
۱-۱-۶) مهد کودک و کودکستان – ۸۷-۸۶
۱-۱-۷)محوطه سازی برای کودکان: ۸۷
۱-۱-۷-۱) محوطه بازی طبیعی ۸۷
۱-۱—۷-۲) فضای باز ۸۷
۱-۱-۷-۳) خیابان ۸۷
۱-۱-۷-۴) فضای مخاطره امیزماجراجویانه ۸۸-۸۷
۱-۱-۷-۵) پناهگاهها و مکانهای دور از چشم ۸۹-۸۸
۱-۲) : (نمونه های تطبیقی) ۹۰
۱-۲-۱)نمونه های ایرانی ۹۹-۹۰
۱-۲-۲) نمونه های خارجی ۱۰۲-۱۰۰
فصل سوم :شناخت سايت ۱۰۳
۱-۳)مشخصات جغرافيايي ۱۰۴
۱-۳-۱) ضوابط مکان یابی سایت ۱۰۵-۱۰۳
۱-۳-۲)آنالیز سایت ۱۱۱-۱۰۶
فصل چهارم: ۱۱۲
اصول طراحی ۱۱۲
) فضا ۱۱۵-۱۱۲ ۱-۴
-۱-۴-۲) میزان درک کودک از فضا ۱۱۸-۱۱۶
) تاثیر شرایط محیطی و کالبدی بر کودکان ۱۱۹-۱۱۸ ۱-۴-۳
۵-۴- ۱) شرایط محیطی ۱۲۲-۱۲۰
شرایط کالبدی ۱۲۶-۱۲۲ ۱-۴-۶)
برنامه فیزیکی ۱۴۷-۱۳۸۱۱-۴-۸
فصل پنجم:طراحي ۱۵۵-۱۴۸
منابع وماخذ ۱۵۸-۱۵۶

قبل از خرید: توضیحات محصول را به خوبی بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی از بخش کاربری و سیستم تیکت استفاده نمایید .
بعد از خرید: تنها راه پشتیبانی محصولات سیستم تیکت می باشد .
بعد از خرید: از پنل کاربری محصول خود را دریافت نمایید . برای دریافت آخرین نسخه محصولات و دسترسی همیشگی به محصولات خریداری شده حتما در سایت عضو شوید .

افزودن به سبد خرید
0